1. Jak mogę dokonać zakupu w sklepie MEBLER?
Można zamówić meble osobiście, w Rzeszowie (ul. Przemysłowa 3), telefonicznie, mailowo lub poprzez złożenie zamówienia w sklepie internetowym (zakładka - "Jak kupować?")
2. Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas dostawy jest określony przy konkretnym produkcie. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówione meble.
3. Gdzie mogę zobaczyć meble na żywo?
Meble można zobaczyć w sklepie stacjonarnym. Dokładny adres: 35-105 Rzeszów, ul. Przemysłowa 3 (woj. podkarpackie).
4. Meble dostanę w całości, czy muszę je zmontować?
Meble tapicerowane dostarczane są w całości. Meble twarde umieszczone są w paczkach, przeznaczonych do samodzielnego montażu.
5. Jak reklamować meble?
Jeśli chcesz złożyć reklamację wypełnij formularz, znajdujący się w podstronie "Reklamacje". Możesz również napisać maila bezpośrednio na adres: kontakt@e-mebler.pl (prosimy dołączyć w wiadomości wypełniony formularz, zdjęcia uszkodzonych elementów, jak również ich symbole, które znajdują się na instrukcji montażu dołączonej do zestawu mebli.
6. Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Tak. Punkt odbioru osobistego znajduje się w Rzeszowie, przy ul. Przemysłowej 3. W przypadku chęci odebrania zakupu osobiście, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.
7. Jak długi jest okres gwarancji?
Na wszystkie meble, zakupione w sklepie E-mebler.pl, udzielamy 24 miesiące gwarancji.
Jak sprawdzić na jakim etapie jest zamówienie?
Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia,
napisz do nas zapytanie na adres:
kontakt@e-mebler.pl
lub skontaktuj się z nami telefonicznie
(+48) 518-733-414